APSTIPRINĀT, KA JUMS IR VISMAZ 18 GADI
Plašāka informācija par sīkdatņu izmantošanu pieejama šeit
Lai veiktu pirkumus, jums nav jāpierakstās kā lietotājam. Mūsu produktu klāstu atradīsiet lapas kreisajā pusē. Ja meklējat noteiktu zīmolu vai produktu, ievadiet tā nosaukumu meklēšanas lodziņā, un jūs redzēsiet rezultātus, kas atbilst meklētajam vienumam.
Visas mūsu produktu kategorijas var ērti filtrēt. Noklikšķinot uz produktu kategorijas, tiek atvērta neliela kategoriju lapa, kurā ir arī filtru izvēlne. To var izmantot, lai ērti sašaurinātu izvēli. Tas palīdzēs jums meklēt produktus, kas atbilst jūsu vēlmēm.
Kā iegādāties preces:
Atrodiet atbilstošo produktu;
Pievienojiet produktu iepirkumu grozam un izvēlieties vajadzīgo daudzumu;
Aplieciniet savu vecumu, izmantojot Veriff vai Smart-ID;
Aizpildiet nepieciešamos informācijas datu laukus un izvēlieties piegādes veidu;
Izvēlieties maksājuma veidu un apstipriniet pasūtījumu.
Izvēlieties banku, kuru izmantosiet maksājumam, caur mūsu maksājumu apstrādes partneri Montonio. Pēc maksājuma saņemšanas mēs nosūtīsim pasūtījuma apstiprinājumu uz jūsu e-pastu.
Lūdzu, ņemiet vērā! Pasūtījums tiks apstrādāts tikai pēc tam, kad būsit veicis maksājumu bankā un noklikšķinājis uz "ATGRIEZTIES PIE PAKALPOJUMA SNIEDZĒJA".
Lūdzu, ņemiet vērā! Nepilngadīgie (jaunāki par 18 gadiem) nevar pasūtīt alkoholiskos dzērienus.
SIA Aldar Latvia Superalko interneta veikalam (Superalko interneta veikals) ir tiesības bez sankcijām atteikties no pārdošanas līguma, kas noslēgts, izmantojot tiešsaistes veikalu, un nepiegādāt pasūtītās preces vai sniegt pakalpojumu šādos gadījumos:
ja pircējs ir jaunāks par 18 gadiem (alkohola iegādes gadījumā)
par precēm samaksātā summa nav saņemta SIA Aldar Latvia bankas kontā;
ja pasūtītajām precēm nav iespējams piemērot klienta izvēlēto transporta veidu;
preces cena vai īpašības interneta veikalā ir parādītas nepareizi sistēmas kļūdas dēļ;
preces nav noliktavā.
Visos gadījumos klients tiks informēts pa e-pastu vai tālruni.
Ja Superalko interneta veikalam nav iespējams izpildīt pasūtījumu, ar pircēju sazināsies un viņam tiks atmaksāta priekšapmaksas summa par nesaņemtajām precēm.
Pasūtījuma atcelšana
Ja izmantojat kurjera pakalpojumu, pasūtījumu jūs varat atcelt līdz brīdim, kad esam preces izsūtījuši no noliktavas. Lai atceltu pasūtījumu, sazieties ar mums pa e-pastu eshop@superalko.lv vai zvaniet pa tālruni +371 27006619. Pēc preču izsūtītas no noliktavas, pasūtījumu vairs nav iespējams atcelt.
Preču atgriešana
Ja esat saņēmis nepareizas vai bojātas preces, jums par to ir jāpaziņo mums pēc preču saņemšanas uz e-pasta adresi eshop@superalko.lv vai zvanot mums pa tālruni +371 27006619. Nepareizas vai bojātas preces var tikt aizvietotas, pamatojoties uz pirkuma čeku vai rēķinu. Atgriešanas izmaksas sedz Superalko interneta veikals.
SIA ALDAR LATVIA INTERNETA VEIKALA PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI NO 15.07.2021
1. VISPĀRĪGI NOSACĪJUMI
1.1. Šie Superalko interneta veikala (turpmāk tekstā - SA interneta veikals) pārdošanas noteikumi un nosacījumi (turpmāk tekstā - Noteikumi un nosacījumi) ir spēkā, veicot pirkumus Superalko interneta veikalā interneta adresē www.superalko.lv.
Produktu pārdevējs ir SIA Aldar Latvia (turpmāk tekstā - Pārdevējs), adrese - Dārza iela 1, Ainaži, Latvija, reģistra kods 40203010130, tālrunis +371 27006619, e-pasta adrese: eshop@superalko.lv.
Noteikumi un nosacījumi reglamentē tiesiskās attiecības, kas rodas starp pārdevēju un pircēju (turpmāk tekstā - Klients) attiecībā uz SA interneta veikala produktiem.
1.2. Pārdevējam ir tiesības vienpusēji grozīt un veikt labojumus Noteikumos un nosacījumos, publicējot jaunos noteikumus interneta adresē www.superalko.lv. Ja klients veicis pasūtījumu pirms Noteikumu un nosacījumu grozījumu spēkā stāšanās, tiks piemērota Noteikumu un nosacījumu versija, kas bija spēkā pasūtījuma izdarīsanas laikā.
1.3. Pirms pasūtījuma veikšanas, Klientam ir iespēja saglabāt un izdrukāt spēkā esošos Noteikumus un nosacījumus.
1.4. Ja SA interneta veikala tīmekļa vide tiek izmantota citā valodā, nevis latviešu valodā, Noteikumi un nosacījumi tiek parādīti arī attiecīgajā valodā. Ja tulkojumi pieļauj interpretācijas, noteicošā būs dokumenta versija latviešu valodā.
1.5. Apstiprinot pasūtījumu SA interneta veikalā, Klients piekrīt Noteikumiem un nosacījumiem.
1.6. Produktu attēli SA interneta veikala tīmekļa vidē ir ilustratīvi.
1.7. Nopietnu apstākļu gadījumā SA interneta veikals var uz laiku vai pilnībā apturēt interneta tirdzniecību bez iepriekšēja brīdinājuma Klientam. Šādos gadījumos SA interneta veikals 7 darba dienu laikā atlīdzinās Klientam par nepiegādātiem pasūtījumiem tajā pašā norēķinu kontā, no kura tika samaksāts pasūtījums.
1.8. Pasūtot preces, Klients ir atbildīgs par patiesas un pareizas informācijas sniegšanu.
1.9. SA interneta veikala Klientu apkalpošanas personāla kontaktinformācija: e-pasts eshop@superalko.lv un tālrunis +371 27006619.
2. PASŪTĪJUMA IZVEIDOŠANA
2.1. Pasūtījumus SA interneta veikalā var veikt, pierakstoties kā Klientam vai arī neizmantojot klienta kontu.
2.2. Klients izvēlas preci(-es) SA interneta veikalā un pievieno to/tās savam pasūtījumam.
2.2.1. Alkohols tiek pārdots tikai pieaugušiem (vismaz 18 gadus veciem) klientiem, kuru vecums ir apstiprināts SA interneta veikalā pirms maksājuma par pirkumu, izmantojot Veriff vai Smart ID. Klienta vecums vēlreiz tiek pārbaudīts, piegādājot/atdodot pasūtījumu.
2.3. Klients izvēlas pasūtījuma piegādes veidu un vietu.
2.4. Pirms maksājuma veikšanas Klients pārbauda, vai pasūtījumā iekļautie produkti, daudzumi un cenas atbilst Klienta faktiskajam pieprasījumam. Klients apstiprina pasūtījumu un apmaksā to pilnā apmērā, izmantojot Pārdevēja norādītos maksājumu veidus.
2.5. Pēc maksājuma veikšanas Klientam ir jānospiež uz pogas Atgriezties pie pakalpojuma sniedzēja.
2.6. Pārdevējs nosūta Klientam automātisku e-pastu, apstiprinot pasūtījuma saņemšanu un samaksu.
2.7. Pārdevējs sāks izpildīt pasūtījumu pēc tam, kad Klients pilnā apmērā būs apmaksājis apstiprināto pasūtījumu. Pēc pasūtījuma nokomplektēšanas, Klientam uz e-pastu tiks nosūtīta pavadzīme. Ja rēķinā-pavadzīmē Klients konstatē kļūdas (nepareizas preces, daudzumu utt.), Klientam nekavējoties jāsazinās ar SA internet veikala klientu apkalpošanas personālu pa e-pastu vai tālruni.
2.8. Ja Pārdevējs nevar piegādāt Klientam viņa pasūtīto preču daudzumu, par trūkstošajām precēm veiktā priekšapmaksa tiks atmaksāta 7 darba dienu laikā uz to norēķinu kontu, no kura tika veikta pasūtījuma apsamaksa.
2.9. Pārdevējam ir tiesības atteikties no pasūtījuma izpildes, paziņojot par to Klientam pa e-pastu un norādot atteikuma iemeslu. Ja Pārdevējs atsakās no pasūtījuma izpildes, par precēm veiktā priekšapmaksa tiks atmaksāta.
3. PRODUKTA CENA, MAKSĀŠANAS METODES
3.1. Produktu cenas SA interneta veikalā ir norādītas eiro, ieskaitot PVN.
3.2. Klients ar priekšapmaksu apmaksā pasūtījumu pilnā apmērā.
3.3. Ja Klients izvēlas Pārdevēja preču piegādi (t.i., neierodas pats saņemt preces), pārdošanas cenai tiek pievienota maksa par preču piegādi.
3.4. Klients var droši samaksāt par pasūtījumu, izmantojot mūsu maksājumu pakalpojumu partneri Montonio Finance UAB. Maksāšanai var izmantot šādas bankas un kredītkartes:
Igaunija - SEB, Swedbank, LHV, Coop, Luminor, Citadele
Latvija - Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
Lietuva - Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele
Somija – OP Financial Group, Danske Bank
Mastercard
Visa
American Express
China UnionPay (CUP)
Discover & Diners
Japan Credit Bureau (JCB)
Pasūtījuma vērtībai var tikt pievienota pakalpojuma maksa saskaņā ar līgumu, kas noslēgts starp Klientu un banku vai kredītkartes izsniedzēju.
Maksājums tiek veikts ārpus SA interneta veikala tīmekļa vietnes, pakalpojumu sniedzēja drošā tiešsaistes vidē. Pārdevējam nav piekļuves Klienta bankas un kredītkartes datiem. Līgums stājas spēkā, kad SA interneta veikals savā bankas kontā saņem atbilstošu maksājumu.
SIA Aldar Latvia ir atbildīgais personas datu apstrādātājs un sniedz personas datus, kas nepieciešami maksājumu apstrādei, Montonio Finance UAB, kas ir personas datu pilnvarotais apstrādātājs.
4. PRODUKTU SAŅEMŠANA
4.1. Pasūtītās preces var saņemt noteiktos SuperAlko veikalos (turpmāk tekstā - SA interneta veikala piegādes punkts) vai Klienta norādītā adresē, izmantojot kurjera pakalpojumu.
SA interneta veikala piegādes punkti:
SuperAlko Ainaži, Dārza iela 1, Ainaži
4.2. Produktu saņemšana SA interneta veikala piegādes punktā:
4.2.1.preces var saņemt attiecīgā veikala darba laikā, neveicot nekādu papildu samaksu.
4.2.2. Produkti ir pieejami pasūtījumā norādītajā termiņā.
Klients ir tiesīgs saņemt preces, uzrādot personu apliecinošu dokumentu (ID karte, pase, vadītāja apliecība) un pasūtījuma numuru. Ja netiek uzrādīts personu apliecinošs dokuments vai klients ir nepilngadīgs, Pārdevējs atsakās izsniegt preces.
4.3. Preču piegāde ar kurjeru.
4.3.1. Lai preces piegādātu kurjers, pasūtījumā jānorāda piegādes adrese.
44.3.2. Piegādes maksa ar PVN tiks pievienota pasūtījuma cenai.
4.3.3. Kurjera pakalpojuma cena ir 8,49 €. Pirkumiem, sākot no 50 €, kurjerpasta pakalpojumi ir bezmaksas.
4.3.4. Klientam jānodrošina preču saņemšana norunātajā laikā un adresē. Ja preču saņemšana neizdodas, vai Klients atsakās saņemt preces, Pārdevējs cenšas sazināties un vienoties par turpmāko rīcību.
4.3.5. Klienta pienākums ir, pēc Kurjera pieprasījuma, uzrādīt personu apliecinošu dokumentu, lai pārbaudītu preču saņēmēja vecumu. Ja dokuments netiek uzrādīts vai saņēmējs ir nepilngadīgs, kurjers atsakās nodot preces.
4.3.6. Ja preces netiek piegādātas savlaicīgi SA Interneta veikala radītu apstākļu dēļ, Klients par to tiek informēts, izmantojot pasūtījumā norādīto kontaktinformāciju, un tiek skaņots jauns piegādes laiks. Ja neizdodas vienoties par jauno piegādes laiku, Klientam ir tiesības atteikties no pasūtījuma tālākas izpildes un SA internet veikals atmaksā Klientam par pasūtījumu veikto priekšapmaksu.
4.4. Produktu pārbaude un produktu bojājumu vai nozaudēšanas riska nodošana
4.4.1. Saņemot preces, Klients pārbauda preču atbilstību rēķinam-pavadzīmei.
4.4.2. Ja preču saņemšanas laikā atklājas, ka pasūtījumā iekļauti nepasūtīti produkti, bojātas preces vai produkti bojātā iepakojumā, par to nekavējoties jāinformē Pārdevēja klientu apkalpošanas personāls.
4.4.3. Preču bojājumu vai nozaudēšanas risks pāriet uz Klientu pēc preču pieņemšanas.
5. KLIENTA PERSONAS DATU APSTRĀDE
5.1. Pārdevējs nodrošina, ka Klienta sniegtie personas dati tiek izmantoti tikai saskaņā ar normatīvajiem aktiem par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi, jo īpaši tādā apjomā, kāds nepieciešams pasūtījuma izpildei.
Pārdevējs nesniedz Klientu personas datus trešajām personām, izņemot uzņēmumu, kas piedāvā kurjerpiegādes pakalpojumu, ciktāl tas nepieciešams pasūtījuma piegādei Klientiem vai izņemot Montonio Finance UAB kā pilnvarotam personas datu apstrādātājam, ciktāl tas nepieciešams maksājumu apstrādei.
5.2. Personas dati ir dati, kurus Klients iesniedz, veicot pasūtījumu: vārds un uzvārds, adrese, tālruņa numurs un e-pasta adrese.
6. LĪGUMA LAUŠANA, PRODUKTU ATGRIEŠANA UN ATMAKSAS VEIKŠANA
6.1 Klientam ir tiesības vienpusēji izmantot atteikuma tiesības 14 kalendāro dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas brīža. Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām. Klients ir atbildīgs par izmaksām, kas saistītas ar šādu pasūtījumu atgriešanu. Atdot var tikai neatvērtus produktus ar neatvērtu un nebojātu iepakojumu. Produktus, kas tiek pārdoti iepakojumu kastē vai kastē-koferī, var atgriezt tikai neatvērtā veidā. Preču atgriešana tiks pieņemta precēm ar derīguma termiņu (14 dienas) +1 diena. Ja klients nespēj izpildīt šīs prasības, pārdevējs patur tiesības nemaksāt Klientam par atgrieztajām precēm. SA interneta veikals atmaksu veiks 10 darba dienu laikā uz to norēķinu kontu, no kura tika veikta pasūtījuma apmaksa.
7. SŪDZĪBU IESNIEGŠANA UN ATBILDĪBA
7.1. Ja Pārdevējs pārkāpj savas saistības, Klientam ir tiesības pieprasīt saistību izpildi; apturēt saistību izpildi; pieprasīt zaudējumu atlīdzināšanu, cenas samazinājumu, nokavējuma procentus finansiālo saistību izpildes kavēšanās gadījumā; vai lauzt līgumu.
7.2. Pārdevējs nav atbildīgs par zaudējumiem vai jebkādām citām sekām, ieskaitot piegādes aizkavēšanos, kas radušās nepareizas Klienta sniegtās informācijas dēļ, veicot pasūtījumu, ja to izraisījuši apstākļi, kas nav atkarīgi no Pārdevēja.
7.3. Strīdi, kas rodas starp Pārdevēju un Klientu, tiek risināti pušu sarunu ceļā.
Ja vienošanās netiek panākta, Klientam ir tiesības vērsties Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Limbažu rajona tiesā, lai aizsargātu savas tiesības.
Preču piegāde ar kurjeru - kādas ir izmaksas un piegādes grafiks?
Pakalpojums ir pieejams visā Latvijā. Preces tiks piegādātas uz pasūtījumā norādīto adresi. Kurjers strādā 5 dienas nedēļā (no pirmdienas līdz piektdienai), pasūtītās preces tiks piegādātas 2-3 darba dienu laikā. Klients saņems divas SMS ziņas par preču piegādi: Dienu pirms preču piegādes un preču piegādes dienas rītā. Ir iespējams pasūtīt mazāku, kā arī lielāku preču daudzumu, maksimālais svars ir 25 kg. Kurjerpasta cena ir 8.49 €. Pasūtījumiem no 50 € kurjera pakalpojums ir bez maksas.
Gadījumā, ja pasūtīto preču kopējais svars pārsniedz 25 kg un vēlaties, lai preces tiktu piegādātas uz jūsu atrašanās vietu, lūdzu zvaniet uz Superalko e-veikalu (+371 27006619) vai nosūtiet e-pastu (eshop@superalko.lv), un mēs atradīsim piegādes risinājumu, kas jums ir piemērots.
Vai ir iespējams pasūtīt preces pakomātā?
Pašlaik nav iespējams pasūtīt preces uz pakomātu.
Vai, pasūtot preces no SA interneta veikala, es saņemšu rēķinu?
Jā, pēc pasūtījuma pabeigšanas kopā ar precēm jums tiks nosūtīts rēķins.
Kas notiek, ja manis pasūtītais produkts ir beidzies?
Ja Pārdevējs nevar piegādāt Klientam viņa pasūtīto preču daudzumu, par trūkstošajām precēm veiktā priekšapmaksa tiks atmaksāta 10 darba dienu laikā uz to norēķinu kontu, no kura tika veikta pasūtījuma apsamaksa.
Kādas pircēja vecuma pārbaudes iespējas tiek izmantotas SA interneta veikalā?
Smart-ID
Smart ID ir vienkāršākais, drošākais un ātrākais veids, kā autentificēties tiešsaistē, reģistrēties e- pakalpojumos un parakstīt dokumentus. Šobrīd šis pakalpojums ir pieejams tikai Latvijas, Lietuvas un Igaunijas iedzīvotājiem.
Smart ID atbilst Eiropas Savienības eIDAS noteikumu prasībām un atbilst Eiropas Centrālās bankas noteiktajām prasībām spēcīgiem autentifikācijas rīkiem. Sertifikācijas rezultātā Smart ID tiek atzīts QSCD līmenī, kas ir augstākais iespējamais līmenis Eiropas Savienībā.
Veriff
Veriff OÜ ir tehnoloģiju uzņēmums, kas piedāvā automatizētu tiešsaistes identitātes pārbaudes risinājumu, kas spēj pārbaudīt vairāk nekā 9000 dažādus ID dokumentus vairāk nekā 36 valodās un no 190 pasaules valstīm. Veriff ir sertificēts un atbilst CCPA, GDPR, II tipa SOC2 un WCAG.
Ievēro! Vecuma pārbaude, izmantojot Veriff, ir apmaksājams pakalpojums, un pasūtījumam tiks pievienota papildu maksa 2,50 €.
Kā Veriff darbojas?
Veriff identifikācijai nepieciešams dators vai viedtālrunis ar interneta savienojumu un tīmekļa kameru. Jums ir nepieciešams arī tālruņa numurs un e-pasta adrese. Atkarībā no jūsu ierīces mēs iesakām izmantot šādas tīmekļa pārlūkprogrammas:
Darbvirsma: Chrome vai Firefox
Mac: Chrome vai Safari
Mobilais: Safari iOS, Chrome Android
Atkarībā no tālruņa modeļa viedtālrunī var būt nepieciešama QR koda skenēšanas lietotne.
Turklāt ir nepieciešams derīgs un nesabojāts personu apliecinošs dokuments: pase, ID karte, autovadītāja apliecība vai uzturēšanās atļauja, personas tālruņa numurs (der arī ārvalstu numurs) un e-pasta adrese.
Ievēro! Verifikācijas process var ilgt līdz 5 minūtēm.
Kādas maksājumu metodes tiek pieņemtas tiešsaistes veikalā SuperAlko?
Mūsu maksājumu pakalpojumu partneris Montonio Finance UAB ir uzņēmums, kas klientiem piedāvā drošu, ērtu un ātru maksājumu risinājumu. Uzņēmumam ir augsts datu drošības līmenis. Tiek ievēroti datu drošības noteikumi, kas sagatavoti, pamatojoties uz ISO 27001.
Maksāšanai varat izmantot šādas bankas un kredītkartes:
Igaunija - SEB, Swedbank, LHV, Coop, Luminor, Citadele
Latvija - Swedbank, SEB, Citadele, Luminor
Lietuva - Swedbank, SEB, Luminor, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele
Somija - OP Financial Group, Danske Bank
Mastercard
Visa
American Express
China UnionPay (CUP)
Discover & Diners
Japan Credit Bureau (JCB) Maksājumi tiek apstrādāti ārpus Superalko interneta veikala tiešsaistes vides, pakalpojumu sniedzēja drošā maksājumu vidē. Superalko interneta veikalam nav piekļuves Klienta bankas vai kredītkartes datiem.
Vai cenās ir iekļauts PVN?
Visas Superalko interneta veikalā norādītās cenas ir norādītas eiro valūtā un iekļauj PVN.
Kā es varu atgriezt produktus?
Lai iegūtu sīkāku informāciju par produktu atgriešanu, lūdzu sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas personālu, nosūtot e-pastu eshop@superalko.lv.
Kā pasūtīt produktus no citas ES valsts e-veikala (attālinātā iegāde)?
1) veiciet pasūtījumu e-veikalā,
2) pārbaudiet pasūtīto preču svaru iepirkuma grozā
3) izvēlieties transporta uzņēmumu, kas piegādās preces
Piemēram, sekojošās transporta kompānijas piegādā preces no Latvijas uz citām ES valstīm:
FBS Delivery www.kuljetussuomeen.fi ;www.finbaltdelivery.eu; www.swedbaltdelivery.eu
DPD www.dpd.com/ee
OSC www.osc.ee/services
VENIPAK www.venipak.ee
4) nosūtiet pārdevējam informāciju, kas nepieciešama preču piegādei (kurš transporta uzņēmums tiek izmantots un kad preces tiks saņemtas).
Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas personālu, zvanot +371 27006619 vai nosūtot e-pastu eshop@aldar.lv.
Pieraksties Jaunumu saņemšanai